tisdag, oktober 17, 2006

Jag är handikappad

Jahapp... så Arsenal förlorade borta i ett vintrigt Moskva. Det var väl ganska väntat. Det går ju inte att spela fotboll i minusgrader. Trots det så var Arsenal ganska dominerande och borde väl kanske ha vunnit matchen. Roligast var när Thierry Henry gjorde ett mål som blåstes av och att han därefter blev varnad för att han på ett par millisekunder skulle hört avblåsningen. Nåja, vänta bara tills Moskva kommer till Cashburden Grave på besök. Då blir det andra bullar. Jag känner mig också lite blasé över Champions League. Jag har lite svårt att hetsa upp mig inför en bortamatch på vintern i Moskva eller hemma mot Hamburg. Tacka vet jag Reading hemma, det är grejer.

Nåja, nu till den viktigaste saken. Mitt MSN har helt flippat ur. Jag känner mig helt handikappad och vet inte vad jag ska ta mig till. Min dator mår rent allmänt inte särskilt bra tror jag. Eller så är det Internet Explorer som inte mår bra. Och det där Mozilla är bara skit, jag måste uppdatera sidorna varje gång jag besöker en.

Nu ska jag gå ner till torkrummet och hämta mina nytorkade sängkläder. Det ska bli så mysigt att krypa ned i en nytvättat mjukmedelsdoftande säng. Sova är en av mina hobbys.