söndag, februari 25, 2007

Jag är så jävla förbannad

Och så skulle jag en gång för alla bli av med de där jävla tomflaskorna, så jag gick och pantade dem på Konsum. Sen när jag var klar och hade kastat allt påsarna i papperskorgen och tagit pantkvittot så var kvittot helt plötsligt försvunnet! Var fan var det? Så jag gick tillbaka och rotade fram kassarna i papperskorgen men inte låg det däri. Jag vände utochin på mina fickor utan resultat. Fan också, var i hela fridens namn tog det vägen? Så jäkla mystiskt alltså. 22 kr helt åt helvete.

Jag blev så förbannad så ni anar inte. Och sen var det nån kärring i kassan som skulle börja krångla med nå kuponger hit och dit. När jag sen gick hem så kastade jag först en snöboll på en gunga allt vad jag hade. Sen gjorde jag en till snöboll som jag mosade mot ett fult gammalt träd.

Fan alltså. Sen gick jag hem, läste om enokardit och åt en mazarin, men jag blev ändå inte lugnad.

Testade att äta ett par center dark-bitar utan resultat. Måste nog kontrollera mitt humör.

Måste sätta mig med endokarditen igen.

Jag tror att den där After Dark-artisten har HIV. Han ser så mager ut.

För övrigt tror jag att det kommer bli en hård kamp nästnästa lördag mellan Andreas Johnson, the Ark och den där idoltönten som tror han är nåt.

1,5 timme kvar till cupfinalen. Loser-Chelsea sätter så klart ut bästa laget, medan Arsenal låter juniorerna kämpa. Kan bara sluta på ett sätt, eller?