lördag, februari 10, 2007

Min fina klocka

Igår var det seminarium. Det var faktiskt roligare än väntat. Något otroligt hände som jag aldrig nånsin varit med om på läkarlinjen. Vi fikade nämligen med lärarna. I och för sig är de inte riktiga lärare eftersom de är läkare, men ändå. Fast jag måste ändå säga att det roligaste ögonblicket återigen var när vi slutade och jag fick gå därifrån.

En annan rolig sak som hände var att jag fick en komplimang av en tjej i klassen för min klocka. Det är en av mina favoritsysselsättningar i livet, att få komplimanger för min klocka. Hittills har jag fått tre komplimanger av klasskamrater för min klocka. Jag hoppas komma upp till fem stycken komplimanger innan jag är färdigutbildad. Jag kan leva lyckligt på sånt där i flera veckor efteråt. Snacka om att vara lättilfredsställd, hehe.

En annan favoritsysselsättning som jag har är att dricka te. Det är meningen med livet nästan tycker jag.

Jag måste köpa tavlor alltså. Problemet som jag ser det är inte priset på själva postern, utan ramarna. Jag vet inte riktigt vad det kostar att rama in tavlor, men jag antar att det inte är särskilt billigt om man ska göra det på 4-5 tavlor. Jag har nämligen sett ut ett par fina.

Var i skolan idag igen. Det blir väldigt mycket gjort tycker jag, så det är nästan värt att passera över ån till fastlandet.

Det var nog köldrekord idag. -7 grader celsius. Som tur är så slipper vi ju snö, men det var ändå en riktigt bitande kyla.