torsdag, februari 08, 2007

Skidskytte och Ramberget

Igår när jag gick på stan och var inne på NK så såg jag en kändis. Det är en kille som sitter i rullstol. Jag vet inte riktigt vad han är känd för, kanske är det för att han sitter i rullstol. Han fick kaffe ur en espressomaskin i hemtillbehöraffären.

Eller vänta lite, var det inte han som simmade? Det finns nån sån där handikappad som simmar och håller på. Nåja, namnförslag emottages.

Spännande idag med skidskyttet. Jag blev alldeles nervös och svettig. Vi vann, för er som inte vet...

Tog en promenad upp på Ramberget idag. Det är riktigt vacker utsikt. Jag såg en båt som åkte iväg.

Gick plus ungefär $2 idag.

Imorgon är det seminarium om luftrörsinfektioner. Jag längtar redan tills dess att det tar slut. Fan vad härligt det kommer vara. Klockan 11.30 imorrn. Bara drygt 12 timmar kvar snart. Kanske köper jag mig en semla för att fira in helgen.

Min Miss K-lampa är jäkligt snygg. Nu fattas bara lite konst på väggarna. Har sett ut en ny sajt där jag ska handla:
www.allposters.se