lördag, mars 31, 2007

Idiotbas

Jag måste skriva av mig.

Jag har nån jävla grannjävel eller om det är båda min grannar som bor ovanför eller under mig, som hela tiden ska spela musik. Det är så förbannat jävla irriterande, med den där basen som tränger igenom allting. Det går inte ens att bedöva med egen musik för det där förbannade satans basljudet hörs ändå.

Det värsta är att den satans idioten kommer hålla på hela dagen.

Och sen är det nån jävla idiot som håller på och spelar hårdrock. Det är om ännu mer irriterande än allt annat. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ den där satans basen gör mig galen! Jag kommer inte undan!

Fan vad jag hatar det här jävla hyreshuset. Gammalt äckligt radonhus som liknar en sopstation och som kommer ge mig cancer.

Nu har det kommit mögel i badkaret tror jag. Eller det ser ut som det iallafall.

Fast jag ska iallafall få hjälp med att installera jordat uttag i köket. Och sen är den ganska stor också... även om köket och badrummet är jävla ruckel...

HElvete, jag får ont i huvudet av den där jävla basen... Och det värsta är att de har förstört hela min dag. Jag var på ganska bra humör imorse, men nu efter att jag läst om hudsjukdomar och haft den här sat-basen ringande i öronen så är jag bara flyförbannad på allt.

Nu åker öronpropparna på innan jag har sönder något.