måndag, maj 21, 2007

Snart är det sommarlov

Jaha, så var då ESC över för denna gången, och jag måste komma på nya saker att skriva om. En rolig grej är en bra ledare som jag läste i Expressen, angående Mona Sahlin:

http://www.expressen.se/ledare/1.664918

I media låter det som om valet står inför dörren, och att Mona Sahlin snart ska inställa sig som ny statsminister.

I mitt nya projekt att "börja om" från 36 i handikapp denna säsong, bara för att se hur långt jag kan sänka mig, så kan jag berätta att jag för tillfället har sänkt mig till 23 i handikapp. Jag siktar på att försöka komma ner till 10 i handikapp denna säsong.
.
Sen har jag köpt en ny digitalkamera, en Canon Ixus 75. Det blir nog jättebra. Jag ska ut och ta kort på en massa fina grejer så kan ni få en direktrapport här på bloggen! Kanske blir det till och med en tur ut på stan nu i helgen som sedan dokumenteras.