tisdag, oktober 31, 2006

Håhå, jaja...

Puh. Nu har jag nog slagit nytt personligt rekord. Igår satt jag från klockan 9.10 till 18.00, och idag har jag suttit från kl 9.15 fram till nu, klockan 18.00. Fast det känns som om det får bli lite mer skoj ikväll.

Jag känner mig helt slut i huvudet. Och jag tror inte jag har så mycket att tillägga, såvida jag inte skulle dela med mig av mina kunskaper i cellpatologi, kärlsjukdomar inflammationer och tumörlära. Och jag är rädd att om jag börjar tänka på en massa annat så kommer jag glömma bort t.ex. att cytokinen LTB4 är kemotaktiskt för neutrofiler... Se jag kom ihåg det...

Fy fasiken vilken svår tenta det här är och kommer vara. Den är på gränsen till omöjlig. Jag är osäker på om jag kommer klara den. Jag tror nog att den kommer på en andraplats när det gäller svåra tentor i världshistorien. Klinisk Anatomi måste väl klassas som den svåraste. Trots att jag ändå kom på 11:e plats av 80 personer i min klass.

Nu ska jag koppla av en liten stund med Simpsons. Och sen blir det Stinas örtkyckling vid kl 18.35. Är lite trött som sagt.