tisdag, november 14, 2006

Min blogg har blivit omåttligt populär!

I förrgår installerade jag med en väns hjälp en besöksräknare på min blogg. Jag lyckades efter mycket trixande med html-koden få den att fungera. Första dagen hade jag fyra (4) besökare, vilket måste ses som ganska ok. Så när jag kom hem igår kväll och skulle titta in på min sida så blev jag riktigt förvånad. Enligt min räknare hade upp mot hundra (100!) besökare besökt min blogg bara den dagen!! Jag började då misstänka att något var allvarligt fel med min html-mixtring så min vän bad mig att titta i loggen som finns på sidan som jag använder för räknaren. Där kunde jag se att hundratals människor har besökt min sida genom en direktlänk från Passagen Debatt - Hemligt Skvaller!

Någon vid namn "inside" är tydligen ett riktigt fan av min blogg vilket ni kan se genom att klicka på denna länk. Denne inside tycker tydligen att min blogg är trevligt, och jag får väl tacka och ta emot! Personen verkar också hysa lite agg mot Tilde de Paula av någon anledning.

Det har kommit tre svar på detta inlägg på Passagen Debatt. En nisse skriver: "nån som förvånar sig?", ett annat pucko skriver: "Så himla ointressant!", varpå en annan person kommer till mitt försvar med lite ironi (antar jag): "Nä!!! Inga tuttar, hemliga kärlekar eller skilsmässor."

Så vem är då denne inside? Min första misstanke var att det var kamraten som hjälpte mig med bloggen. Men det var det tydligen inte. Den slutsats jag kan dra är att inside är en person som verkar ha insideinformation (kanske därför denne antar just det namnet). Titta bara vad han/hon skriver om förre programledaren på Rapport Claes Elfsberg:

"Har hört MKT om den käre Classe. Att han tar hem prostituerade som får ligga på ett glasbord m honom under och bajsa "ovanpå" honom, så att han kan se.. (tydligen blir nya tjejer på "streetan" varnade för honom av sina äldre "kollegor"). Att han under en intern fest på svt bajsade i en blomkruka, att han skickar avgjutningar på sitt könsorgan t kvinnor inom svt som han har ett gott öga till.."

Ack, vem hade kunnat ana det om den gode Claes. Han som verkade vara en sån hyvens prick.

Inside verkar också vara rätt intresserad av FCZ-stjärnan Tore Kullgrens kärleksliv:

"FCZ-Tore raggar brudar med stor entusiasm.
Men det är ju allmänt bekant att han är Carolina Gr:s stora kärlek."

Så vem är då denne skvallertant? Ge dig till känna!

Och idag har jag bara haft 66 besökare... Jag som började vänja mig vid tresiffriga nummer. Kanske skulle logga in på den där Passagen Debatt och enbart publicera en massa direktlänkar till min blogg från den sidan. Fast är det verkligen rätt klientel för min blogg? En massa sladdertackor utan liv som sitter hemma med buntar av Se&Hör och Hänt Extra och vars största fundering i livet är om Carola ska byta frisyr eller hur det egentligen står till mellan Linda Rosing och Fadde.

Fan vet. Och nu har jag tvättid!

Justja, måste berätta om en annan grej. Idag gjorde jag ett nytt försök och provade ett par byxor på Åhléns. Det var ett par marinblå jeans från Diesel. Jag hade inte så stora förhoppningar men hör och häpna, de passade! Så jag köpte dem. Helt otroligt. Det var mina första jeans jag köpt sedan oktober förra året.

Fast det "roliga" hände sen när jag kom hem. Då damp det ner post från Åhléns där jag är med i deras kundklubb i egenskap av trogen kund. Och vad hittar jag där om inte en rabattkupong med 20% rabatt på valfri vara under Åhléns klubbdagar mellan den 20-23 november. Fan vilken jävla nitlott... där hade jag kunnat spara 220 spänn om jag bara väntat tills på måndag... Vad ska jag göra? Gå och lämna tillbaka på öppet köp och sedan köpa dem igen?

Fasiken vilket dilemma... Men kolla här, jag köper ett par byxor om året, och dagen jag gör det så kommer det hem en rabattcheck timmen EFTER att jag handlat dem!! Vad fan är oddsen egentligen?

Gud hatar mig helt enkelt...