fredag, december 22, 2006

Födelsedag i London

Tittade på gamla bilder, så här kommer en rapport från min födelsedag, den 5 juni 2005. Jag och mor firade mig genom att åka till London och dricka te på The Ritz.

Här står jag bredvid en piedestal med en blomma på och väntar på att få gå in och sätta mig.
Här är berget med godsaker. Sandwichar längst ner, skånns i mitten och läckerheter längst upp. Precis som de ska va. Här sitter jag och ser ut som ett fån. Närbild på läckerheterna. Observera att jag fick äta upp alla dessa då mamma var alldeles för mätt. Jag tror att hon åt typ ett ynka hallon eller nåt. Jag blev lite spyfärdig efteråt...På trappan till The Ritz. Jag ser ut som en gentleman. Efteråt var det utflykt till Kew Gardens. Titta vilket lustigt träd jag fick syn på! Väl värt ett kort. Lite födelsedagschoklad från Harrods kanske? Av märket 'Godiva'.
Och här inspekterar vi byggandet av Arsenals nya arena Emirates Stadium, i folkmun kallad 'Cashburden Grave'. Mamma tyckte att denna utflykt var kanske den roligaste hon gjort i hela sitt liv.

Sådärja, jag önskar en god jul!