lördag, januari 20, 2007

Barn som skriker och snö

Imorse vaknade jag av att en ungjävel skrek i nån av lägenheterna ovanför mig eller under mig. Det var typ en sexåring som sprang runt och skrek. Hur jävla dum i huvudet kan man vara så man inte håller koll på sina äckliga barn klockan 6.07 en lördagmorgon? De förtjänar fan ett kokstryk hela bunten. Jag tog på mig öronproppar kan tilläggas.

En rolig grej hände igår. Eller två egentligen, då den första var att jag var på James Bond på nya bion Bergakungen. Men när jag gick förbi Brunnsparkens hållplats så stod det en buss med dörren öppen, och plötsligt hör jag chauffören skrika till en tjej som gick på i den bakre dörren så hon gick av. Hon hade gått på på fel ställe på bussen. Och jag kände fasiken igen rösten! Det var den neurotiskt elake turkchauffören som jag fick åka med häromdagen! Han lät lika förbannad och stressad... haha... han kommer dö snart, eller orsaka nån hemsk olycka.

Nåja... idag var jag iväg till skolan och Björn och jag satt och läste hela dagfan. Det var väldigt trevligt. Jag drack en kopp te men det snöade som fan. Fast nu har det spöregnat så den decimetern som föll är helt borta. Tacka fan för det! Jäklans lappsnor.

Jag ska bli 90 år gammal. Det är mitt mål.

Gonatt.