fredag, januari 12, 2007

Årets fynd

Jaha, så var det då tenta idag. Det gick väl sådär kan jag säga. Det är väl ungefär 60/40 att jag klarar den. Fast oftast brukar jag alltid vara mer pessimistisk till hur det har gått efter att jag just skrivit den och sen när man får tillbaka den så har det gått mycket bättre än vad man kunnat tänka sig. Vi får se om det är så denna gången också... förhoppningsvis...

Men nu till nåt viktigare. Jag gick till Åhléns och intog min hamburgare givetvis. Och så gick jag loss på en riktig shopping spree i stan. Det var ju typ rea överallt. Så jag handlade tre stycken nya scarves. En svart, en brun och en röd. Jag har fakiskt satt mina tankar på att införskaffa nya scarves så det var bra. Det blev dock ingen slips som det brukar bli på rean. Sen gick jag till NK och kollade om de hade Shirt Factory-skjortor på rea, men de har så dåligt sortiment. Tacka vet jag NK i Stockholm! Sen hittade jag det bästa fyndet! På Åhléns var det typ rea på en massa parfymer, så jag fick en 100 ml Burberryparfym jag varit och testat och kikat på tidigare, en 100 ml duschcreme och en 100 ml after shave-lotion, allt för 300 kr i en fin presentförpackning. Ordinarie pris var 600 kr! Sen kollade jag på parfymen och enbart den kostar 600 kr! Helt otroligt pris! Jag är så nöjd med mina fynd.

Sen åkte jag hem och dammsög hela lägenheter. Justja, sen testade jag min första semla också... Från Dahls bakeri. Den var god enna.

Jag har börjat känna en väldigt stor önskan att flyga första klass. Jag har därför börjat spana in Singapore Airlines helt nya förstaklass-produkt som de ska installera på sina nya Boeing 777-300ER. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att ha råd med det då en tur och retur-biljett till Singapore kostar ca 60 000 kr. Men en dag ska det ske mina vänner, om det så är det sista jag gör!

Så här ser det ut. En skön stol, lyxig dinering, högteknologiska attiraljer. Vad kan man mer önska sig!?


En 23'' LCD-TV vid varje plats sitter ju inte helt fel....



Lite Dompa kanske? - Ja tack!
Sen får man med två Singaporeianer på köpet också...